Vakantie is begonnen!

16 maart 2016 - Oostburg, Nederland

Nog 2,5 nachtjes slapen voor we het vliegtuig pakken naar Zuid Afrika.. Wauw!! De laatste uurtjes werken zijn voor mij voorbij, morgen koffer pakken. Nog even langs de kapper, nog even iedereen uitzwaaien.. en dag allemaal! Wij gaan 21 dagen genieten en hopelijk heel veel mee maken.. Ik ben zelf al erg benieuwd en heb al veel verhalen gehoord! Bijna tijd voor live...de eerste kriebels zijn er al ;)

1. Peter en Carla:
    19 maart 2016
    Hey vakantiegangers, goede reis!!
  2. Gerda:
    Ik lees net dat jullie veilig zijn aangekomen in het eerste hotel. De eerste missie is dus geslaagd. Nu kan het avontuur beginnen. We,terusten voor zo en plezierig io weg naar Johannesburg.
  3. Petra:
    20 maart 2016
    Hoi hoi. Gearriveerd op de 1e locatie. Heel veel plezier en geniet met volle teugen. Wij volgen jullie en genieten op die manier ook een beetje mee. Spannend hoor :-)
  4. Corine:
    Yesss! Op plaats van bestemming, nu gaat julle grote avontuur beginnen, geniet ervan!!
  5. Annette:
    21 maart 2016
    Gelukkig veilig aangekomen! Ben ik blij om!